torsdag den 1. marts 2012

Begivenhedsrig torsdag...

Egentlig burde jeg ikke afsløre mig selv, men jeg startede faktisk ud med at skrive "Begivenhedsrig tirsdag".. Vågn dog op kvinde, tirsdag/torsdag - potato/potato...

Dagen startede med at afleverer børn der så småt er begyndt at reagere på mit og C´ brud... De er inde i en Mor-fase, min moar.. Græder meget især ved aflevering i vuggestuen.. Ville ønske de ikke skulle igennem det her, men der er ingen vej udenom og jeg prøver at finde den bedste for dem.

Men halsende lidt svedig (er man ikke altid det som mor, eller er det bare mig?) ind til øko-frisør med aftale kl. 9. Mit hår trængte til en seriøs klipning, os selvom det kun er 4 mdr. siden.

Der er intet som et frisørbesøg der kan gøre glad - men jeg kom os glad ud derfra, men os med følelsen af at jeg var blevet lidt gammel. Det gider jeg sgu da ikke at være..

Så det må jeg lave om på.. Skal bare lige finde tid, penge, ideer, og overskud.

Nå, men tingene er som det er og jeg forsødede min hverdag med at købe en vaskemaskine, så den glæder jeg mig meget til at kommer. Tænk at jeg har min egen vaskemaskine. Det kan man da kun blive glad over....

God torsdag....(ik´tirsdag)

Ingen kommentarer: