fredag den 3. februar 2012

Home sweet home....

Ny by, ny status, nyt liv.

Scary???- For fucks sake JA. Jeg kan ikke finde hoved og hale i en sk*d, ved ikke hvad jeg skal føle, tænke, tro. Og har ikke tid til at overveje det.Jeg er faktisk i minus i timer på livs-kontoen. PIS.

Nej, men nyt postnummer - som bare overhovedet ikke er et Københavnernummer, bør vel ikke udløse nyt navn på bloggen, vel ej? Tror nu ikke jeg skifter det, men det er sku da lidt skævt at bo på Vestegen og elske København og have en blog der hedder Københavnerhjerte...

Imorgen skal vi på besøg i den nye vuggestue, er uhørt spændt på den og samtidig skræmt, for så er det jo for real.

Nu hvor vi er rykket til ny by - så ville det da være ûber fint hvis jeg kunne få mig et netværk outthere... Men hvordan får man lige sådan et? Sætte en seddel op i vuggestuen med overskriften "Enlig mor søger nye venskaber"? (Bad idea....) Andre ideer?

Btw... Fik jeg nævnt at jeg har vasket 5 maskiner tøj idag.. Elsker rent nyvasket tøj, men syntes da ikke om at bruge min sølle fridag på det...

       

2 kommentarer:

Nanna sagde ...

Hvor spændende med det nye hjem. Glædermig til at komme til kaffe en dag :-)

Kan godt forstå du er forvirret, men du gør det skide godt !!

Mia sagde ...

Du er sej og et opslag i vuggeren er da ikke helt skævt. Der er sikkert også andre derude! Glæder mig til at ses og drikke drinks:)