fredag den 24. februar 2012

Sygdom VIG bort...

Nu blev jeg os ramt, jeg ligger på sofaen og har ret ondt af mig selv.

Ulykligvis er jeg nødt til at bruge nogle minutter i ny og næ i vaskekælderen, for igår da jeg kom hjem fra job og ville nappe en morfar inden ungerne skulle hentes,  opdagede jeg noget på min dyne...
Det var intet mindre end Williams ble der havde "lækket"... ARGH manner...

Så jeg har måtte sove uden betræk, takket sønnike..  Og nu kører det rundt på maskinens højeste grad og om lidt skal jeg slæbe min sygdomsramte krop ned og hente det.

Dog må jeg lige sige at jeg er intet mindre end HAPPY for at konceptet vuggestue findes. Det var rædsomt at være syg da jeg gik hjemme på barsel. Især når de små os var syge.. Pyyhaaa..

Go´ fredag folkens...

1 kommentar:

Gitte sagde ...

Rigtig god bedring, Mila!

Jeg er også stor tilhænger af institutionskonceptet, når moren er syg ;-)