onsdag den 22. februar 2012

Liebster blogaward til mig...

fra Mia der har bloggen Bella og Bror. Og TAK for den Mia...Bliver da helt glad i lågt over sådan een. Endnu engang tak...

Nu må jeg se om jeg kn finde ud af det man skal gøre... Reglerne er ret simple, man skal:

1. Man skal nominere og linke til 5 blogs der har mindre end 100 faste læsere.

2. Og det er dét...

Awarden jeg har modtaget er fra Liebster



De fem jeg har valgt der fortjener en Liebster award, for deres skønne blogs, er:

Nanna fordi hun er en skøn veninde som jeg har kær men ser for sjældent. Hun skriver om sig selv i sin nye rolle som nybagt mor til lille baby Silas..

Gitte fordi hun har nogle skønne børn der siger de mest forunderlige ting og fordi hun selv, som jeg, befinder sig et sted i livet som single-mor med to børn..

Susan fordi hun laver sådan nogle fine krea-ting...

Anita som os er min kusine, fordi vi er medsøstre i det her tvillinge-mor-skab, og hun bl.a skriver om lige præcis det.

Sidst men ikke mindst....

Maria fordi hun engang gav mig een, fik bare aldrig sendt den videre.. Shame on me...

Rigtig god fornøjelse med jeres awards...

Ingen kommentarer: