tirsdag den 14. februar 2012

Dagens sjove...

Jeg skulle møde kl. 7 imorges, så jeg var tidligt på farten.. Da jeg stod og ventede på bussen kl. 6.10 lagde jeg mærle til en slags cafe eller noget i den stil med disse skønne skilte...



"Coffe" to go... (Det kender vi da alle sammen, ik?)



"Søltørrede" tomater.. (Uhhh de søltørrede tomater altså...)



(Søltørrede tomater OG tunMUSS.)

Får bare sådan lyst til at rette på det.....

Her på falderebet til d.15/2-12 morede jeg mig lidt at William er blevet fan som  virkelig FAN af at have de her svedbånd på. Både i vuggestue og når han sover. Det kommer ikke af....



Inde i en lille dreng er der vel altid en supermand... Det her er ihvertfald min....

Happy Fucking Valentine...

6 kommentarer:

Mia sagde ...

Happy fucking valentines i lige måde! (og fedt svedbånd)

Mila sagde ...

Right back at ya...

Tak for sidst...

A + K = ♥ sagde ...

Hahaha! Vidunderligt med søltørrede tomater (:

- Kit

Mila sagde ...

Ja hvem der bare vidste hvad sølvtørrede tomater var....

Mila sagde ...

Ja hvem der bare vidste hvad sølvtørrede tomater var....

Mila sagde ...

Ja hvem der bare vidste hvad sølvtørrede tomater var....