torsdag den 19. januar 2012

What a week....

Denne uge har været træls, ja TRÆLS.

Underlig lang og grå. Ungerne har været syge, moderen til tandlæge og gik ikke synderlig begejstret ud derfra.. Lad mig sige det sådan, jeg er slet ikke i nærheden af at være færdig. Pislort.

For at det ikke skal være løgn, er vi på falderebet endelig kommet frem med en løsning mht betaling af svinedyrt indskud på nyt rækkehus. Det har godt nok holdt hårdt, med minus hjælp fa kommunen af, latterlige krav til ens økonomi. Men bum bum, nu skulle den være i hus.

Det er både dejligt men os hårdt, hårdt i den forstand at det nu er en realitet. Vi skal flytte. Vores liv skal ændres og jeg ved sgu´ ikke helt hvad jeg skal syntes om noget af alt det her.

Men oveni hatten har jeg fået nogle penge fra en fond jeg blev indstillet til - det er jeg ret glad for. De falder på et tørt sted, og kan afhjælpe et par problemer..

Lots of things to be done -  and too little time..

Ingen kommentarer: