søndag den 15. januar 2012

Ugen der gik...

Denne her uge er fløjet afsted, jeg har jo haft nattevagter og syntes det er svært at nå noget når man samtidig skal prøve at sove længe nok til at man frisk og nå at sove på forskud... Der er os børn og praktiske ting der skal nåes, og ja, min kære blog har måtte bøde for min manglende tid..
Trykluftborerier skriver jeg slet ikke om.. GAB!!!

Man ved man er på nat når man ser det her:



Tjek lige tidspunktet....

Men nu er jeg tilbage - om end ikke på halvt blus... Har så mange brikker som jeg kæmper med at få til at falde på plads.

Nu til det sjove, vi har nemlig været i Oslo. Vi kom hjem i morges efter et DFDS cruise til snekolde Oslo. Og det har været rigtig hyggeligt, ungernes Farmor blev nemlig 60 år og hun inviterede...



Norsk skovtrold.

Drengene har været super og meget aktive.... De har leget, danset, underholdt og spist spist spist...


Sneeee.....

Og der var SNØ!!!!!



De timer vi havde i Norge brugte vi på at se lidt af byen, slottet, Domkirken, gågaden og området der blev sprunget i luften.  (William sov iøvrigt igennem det hele næsten...)

Cold as ice....

Mere SNØ!!!



Og seje drenge på færgen...

Vi er alle megatrætte og sov vist 3, 5 time til middag idag..

Yndlingssutter på en søndag...

Sådan her har jeg tilbragt resten af dagen, i dejlige sutsko til de ømme tæer og slappebuks... Træt træt træt. Helt perfekt til en søndag.

1 kommentar:

Mia sagde ...

Lyder skisme hyggeligt!