mandag den 30. januar 2012

Tiden er knap....

Og idag brugte jeg næsten 5 timer.. Ja 5 TIMER på at handle køkkenelementer, rumdeler og senge til lungerne.
Hvordan kan det tage så laaaaaaaaaaaaaang tid?

Jo ser du, hvis man får købt så meget at man er nødt til at kører to gange, og man lige havde glemt halvdelen fordi man var lettere distræt.. Så tager det pludselig 5 timer..

De kære små var hos deres farmor og farfar og de var gået omkuld da vi hentede dem kl. 21:15.. Ravneforældre..

Jeg syntes stadig jeg mangler en millard ting, men jeg har egentlig heller ikke det vilde overblik..

Jeg bør skride i seng...

4 kommentarer:

Nanna sagde ...

Hvor er det bare vildt at man kan få skrabet så meget l*rt sammen i Ikea. Jeg kommer også altid hjem med et hav af ting :-)
Håber vi kan tage sammen derud inden længe, måske mens drengene (i hvert fald min) er i andres hænder.

Tjek min nye blog ud...

Mila sagde ...

Uh, ny blog. Must see...

Ja, lad os se om i kan komme ud og hygge. :-)

Mila sagde ...

Har gjort mig til fast læser hos dig.

Fin disko-blog :-p

Glæder mig til at læse med...

Nanna sagde ...

Ja der skal være lidt fest og farver... Er først ved at finde ud af det nu!!!! Men kommer nok til at savne min gamle blog ( ved ikke om det var dumt at skifte :-(

Men fuck det!!!