onsdag den 11. januar 2012

Nattevagten....

Og det er så mig i denne uge... Forhåbentlig ikke en lige så uhyggelig een som filmen, sidder trods alt i en snart 100 år bygning, hvor der ikke er særlig mange mennsker... Som i 2. + Vagtcentralen. Dog bør det her nærmest være det sikreste sted i byen, meeeen anyways..

I sådan en gammel bygning er der meget mørkt og mange lyde.. Jeps, jeg er med til at der er lyde sådan nogle steder.. Men det er som at det stadig ikke giver mening at gamle bygninger kan give lyde.. De må jo komme et sted fra.. Det er jo ikke fordi at luften af sig selv kan lave sådan nogle ting.

Men hvis man så tænker lidt videre over hvad det så kan være, så er det næsten federe at "tro" på at det er luften der gør det, eller nogle af de få i bygning der laver dem. Så det vælger jeg at tro på...

Nå, men energiniveauet er allerede i bund og det er kun anden vagt = 2 tilbage.

Det er ikke meget man når, når man har nattevagt - især ikke med små børn i hjemmet...

Kl. 7:00 - Fri, cykler hjem i modvind med dertilhørende syre i benene.
Kl. 8:00 - Er hele familien oppe og det hele begynder at gå lidt langsommere for mig - rent motorikmæssigt.
Kl. 9:20 - Endelig er familien på vej ud af døren og jeg kan hører dynerne kaaaaalde....
Kl. 14:30 - "Godmorgen" - ny dag truer.
Kl. 15:45 - Nogenlunde vågen, nyvasket og på vej mod vuggestuen.
Kl. 19:00 - Indkøb, madlavning, x antal bleskift, og projekt putning hermed skudt igang.
Kl. 21:06 - Sovende børn, mor fik vist 15 min på øjet og opse-daisy...
Kl. 22:00 - Vagtskifte - C kommer hjem fra job og jeg tager afsted på job.
Kl. 22:45 - Mødt på job igen...
Kl. 7:00 - Hopper jeg op jernhesten og fiser forbi bageren og så er det hjem, hjem, hjem, hjem.. 

Er spændt på hvad tredie dagen byder...

P.S: Har fået gave af sød kollega som jeg har taget vagterne for.. Så blir det lige endnu mere hyggeligt at sidde på nat.

Over and out ovenpå et enormt oprivende indlæg..

Ingen kommentarer: