lørdag den 17. december 2011

Stilhed.....

før stormen.... Det beskriver vist meget godt det sted jeg befinder mig i aften...

Imorgen skal vi nemlig fejre de små. Vi har inviteret mindre i år end sidste år, ikke mindst forbi vi simpelthen ikke har plads, men os fordi at overskuddet er ikke eksisterende...

Drengene bliver 2 år på mandag, og det skal fejres... Tænk at der allerede er gået 2 år...

Nå, men jeg lovede mig selv sidste år at jeg ikke ville være så stresset til deres næste fødselsdag.. (Hvordan syntes du selv det går, Mila?)..

Som det ser ud nu, så har jeg ikke rigtig styr på noget, og det tegner da ikke for lovende... Det ligner ikke mig, men mon ikke det kommer til at gå alligevel...

Det står så slemt til at vi indså idag omkring en 11 tiden at vi ikke havde fået købt deres fødselsdagsgave - Mindre detalje...

Nå, men vi smuttede i IKEA  - aftalen var et legekøkken mere, eftersom vi skal flytte. Men  da vi så
kom derud, så endte det med to kæmpestore vamsede elefanter, der bragte kæmpe putteglæde.

Mon ikke der er en lille ting mere de kan pakke ud imorgen....

Legekøkkenet får de stadig i fødselsdagsgave - men det bliver købt i januar. Det er alligevel begrænset hvad man kan have i en lejlighed på 65 kvm.

Jeg kommer til at tænke på Coldplays sang - Paradise,  når jeg ser de der elefanter.

Jeg vil må hellere være effektiv og gå ud og lave noget dej der kan stå og passe sig selv hele natten.. (Det er lige noget for sådan een som jeg, der har småfolk... Ûber praktisk..)

Ingen kommentarer: