lørdag den 24. december 2011

Så kom dagen...

Eller, om nogle timer er det vel endnu mere dén der dag som alle venter på, store men mest små...

Netop hjemvendt fra aftenvagt, henslængt i sofaen har jeg nu  udsigt til et styks juleferie og skal først på job d.1 januar. Indtil da har vuggestuen lukket, så jeg ved godt hvad jeg skal bruge min tid på. Børn børn bøøørn...

Iøvrigt, bundærlig på falderebbet, men jeg er ikke kommet i julestemning, ikke det mindste. Men det betyder ikke at jeg ikke glæder mig til at fejre jul med mine dejlige børn samt med Christians familie, for det gør jeg.

Der er noget magisk eller måske rettere noget ganske særligt over julen og dagene derpå, jeg kan ikke beskrive det med nogle særlige brugbare ord, for det er den følelse jeg får når jeg er på dagen.. Og det er startet, idag fik jeg for første gang den der følelse.. Der er færre biler på gaden, færre cyklister, færre mennesker og så den der helt særlige feeeeeeling... Måske er det alligevel lidt jul....

Imorgen er det stensikkert endnu vildere, ja altså the feeeling...

Indtil da tror jeg at jeg vil pakke mine sort-snak væk og kravle i seng.. Min hals er øm (desværre) og jeg gruer altså lidt for natten - orker ikke vågne børn igen i nat...

Ingen kommentarer: