lørdag den 10. december 2011

På slaget 12..

Og nej, det er ikke den gode gode cd, med alle de gode sange...

Det er noget helt andet, noget så rædsomt som et barn der vågner op kl. bæ for at skrige med skrig på.

William har et eller andet med vores seng. Han VIL kun sove der når først han er gået omkuld i tremmesengen. Og jeg/vi aner ikke hvordan vi skal knække koden.
Tror (desværre) ikke jeg kan nøjes med at trykke 1586 på ham eller andre kombinationer i håb om at det kunne være lige netop hans kode.

Det der med børn, det er sgu´ ikke sådan ligetil. Men kampen er sat ind, og indtil videre fører jeg. Men jeg er os flad og øm i rumpetten af at sidde på gulvet og nynne "Sov sødt lille Juuuumbooooo" i hele og halve timer.



Jeg har googlet nettet tyndt, og tror ikke svaret findes der. Så jeg har bare et ønske til jul - og det er at leje Lola Jensen for en aften eller et par putninger så hun kunne komme med råd.

Kære Lola
Hvis du har tid og lyst, så står vores døren åben. Meget endda..
Jeg laver gerne kaffe og kage til din søde tand.

Venlig Hilsen
Mila - med de sorte rander...

Mon ikke det bliver en uhyggelig lang dag på job imorgen, hvis natten lissom tegner sig lige så skidt som aftenen...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Her hjalp det med stille musik på anlægget :-)
Hun får et kys, et kram, et godnat, luk øjnene og slap af og så sover hun efter KORT tid..

Håber snart du finder en løsning og god jul! :-)