lørdag den 10. december 2011

Nytårsforsæt....

Nu er vi ved at være tæt på nytår, og det lægger op til nytårsforsæt for mange...

Jeg har aldrg rigtig været god til det, for jo mere jeg nægter mig selv noget - jo mere vil jeg have af det... Så det siger sig selv at går jeg på slankekur - kommer jeg ikke slankere ud af det osv.

Så jeg har altid holdt det forholdsvist overskueligt og så tæt på ingenting.

Men skulle jeg komme med nogen i år, må det være:

  1. Få det bedste ud af det man har.
  2. Nyde mine elsklinger hvert minut.
  3. Se fremad.....
Hvad med dig? - Har du nogen?

2 kommentarer:

Mia sagde ...

1. Løbe videre
2. Finde ud af hvad jeg vil lave, sådan rent proffesionelt (som i læse, arbejde, skifte retning?)

Overskueligt? Not so much

Mila sagde ...

Det var da nogle gode nogen, det ene lidt mere krævende end det andet...

Spændende hvad du finder ud af og "hvor du løber hen".. :-p