mandag den 5. december 2011

Million dollar Baby...

Eller noget...

Jeg har udset mig onsdagens kæmpe lottogevinst. Jeg behøver ikke dem alle, 117 mill. Det er jo på grænsen til at være vulgært. Næææh, jeg kan snildt og sagtens nøjes med halvdelen.. Mindre kunne os gøre det, hvis det skulle være.





Hvis jeg vandt nogle gysser (underligt ord, men det kaldte min mor det) - så ville jeg købe een af hver ting.  1 køleskab, 1 komfur, 1 vaskemaskine, 1 sofa, 1 seng, een af alt....


Hvad ville du bruge dine gysser på?

Men oddsene er vist = 1 ud af 117 millioner for at lige JEG vinder. Så indtil da, tror jeg bare at jeg vil træde vande og forsøge at holde hovedet over vand imens jeg lægger en plan B.

Nu gider jeg ikke mere mandag, så jeg vil smutte i seng...

Go´nat folkens.

/M.

Ingen kommentarer: