torsdag den 15. december 2011

Ikke i år...

Tror ikke jeg når det....

Altså mht at komme i julestemning... Nope, psykisk er jeg stadig i oktober af en eller anden årsåg, så har desværre indset at julen ikke har sneget sig ind på mig...

Jeg havde jo så lagt tankerne lidt i blød... Var det brunkager der skulle til? - Wham i højtalerne? -Karrysild på rugbrøddet, osv....

Og det hele ER afprøvet - og det hjalp ikke...

Da jeg skulle hjem fra job forleden aften stod jeg og ventede på bussen i ca 10 sek., og der stod et fint lille juletræ, eller faktisk to styks, udenfor Nykredits hovedfilial, og deeeeeet lugtede da lidt af jul...



Bortset fra dét, så mangler jeg at få købt de sidste gaver, og eftersom jeg er strandet i oktober, så kan jeg jo ende med at få pænt travlt, når det går op for mig at det så er to måneder siden at det var oktober....

Glædelig jul - på trods...

2 kommentarer:

Thor sagde ...

Jeg kommer heller ikke i julestemning i år. Julen er bare så kedelig. Det er det samme år efter år efter år.

Jeg har hørt Wham, jeg har byttet gaver, jeg har gået om juletræ, jeg har sunget falsk, jeg har været til julefrokost, jeg har set på julepynt og set alle julefilmene adskillige gange.

Mila sagde ...

Så må vi prøve igen næste år...