lørdag den 31. december 2011

Happy Newyear....

Det var så dét.... Bum bum.....

Ungerne sover oven på en festlig aften, noget intim men det var helt fint.. Vi har fået god mad, danset og kigget på fyrværkeri... Og klokken er ikke engang 22:00... (Så ved man at man har småfolk)

Jeg har taget billeder idag, og mange af dem....

Vi er suuuuultne......

Sultne utålmodige unger...



 Så er der serveret... Lammekølle med flødekartofler og rodfrugter.



Irma´s brownie, chokomousse is og bær toppet med smeltet hvid chokolade... (Fyyy... dur ikke til desserter)



Il vino - Brunello...



Loads of brownie tilbage - tror jeg vil forkæle nogle kollegaer med den i morgen tidlig...

Kigger på krudt-krudt.....

Unger der spændt ventede på at se mere fyrværkeri...

Jeg er træt og mere til og om små 9 timer skl jeg møde på job, så de sidste timer skal være koncenteret hygge og bare direkte i seng kl. 24.02 - hvis jeg ikke jeg sover forinden...

Godt nytår derude til alle.. Kom sikkert ind i det nye....

Ingen kommentarer: