fredag den 16. december 2011

Er du gravid?

Sig mig engang, hvad sker der for folk og deres tankebommerter.. Nå, men fred være med dem. Men GODT det ikke var mig der lavede den..

Istedet var jeg sådan set den hun troede der var det... Ja, altså GRAVID... Skide-f*cking-tak...
Jeg svarede så lidt næbbet tilbage, "eeej, det er jeg ikke - jeg er bare fed..". Måske egentlig ikke det mest flatterende at sige om sig selv, men havde nu heller ikke lige regnet med det spørgsmål midt i flyverdragtshelvedet.

Men det er så hvad man få ud af at komme til at iføre sig en lidt kropsnær bluse, når nu alt det andet lå og rullede rundt i en vaskemaskine. DON´T DO THAT ANYTIME SOON...

Mon ikke jeg skulle prøve at sætte til som en etter på min nytårsforsæts-liste.. Det tror jeg...

Sådan her er jeg i gravid-udgave, så en anden gang - så flet lige næbbet, søster...




Iøvrigt en fed måde at starte weekenden på..

Ingen kommentarer: