tirsdag den 6. december 2011

Det er da bar´en fase, er det ikke?

Den sætning er jeg træt af - meget træt af...

Alt kan sgu´da ikke være en fase, eller jo det kan det vel. Men jeg har nærmere brug for at forstå ligepræcis HVORFOR tingene er som de er...

Eks.

# 1 - William har sovet i vores seng siden august måned. Dvs. han falder i søvn i sin egen, vågner op onkring kl. 22-23 stykker, er utrøstelig og det eneste der virker er at komme over i den store seng..

#2 - Oliver er udbrydderkonge af karakter, og lykken ved at have tvillinger, blandt andet, er at der altid er en at imponerer, abe efter, udfordre osv.. Men i det her tilfælde er det med-løber tendensen der er på spil. Ud kravler ungen, og vups, så er unge nr. 2 også ud af sengen.
Legetøj blir hevet på gulvet, ting rykket rundt, osv. Jeg har sågår været nødt til at pille pæren i loftlampen løs fordi mr. O tænte for lyset. Vi snakker op til to timers udfordrende putning inden der er ro..

#3 - Hvad sker der for at det er fedt at kaste rundt med bestik, dunser og couscous  - behøver jeg at nævne at sidstnævnte er rimelig trættende.. Dét er ûber alles..

Der er sikkert flere hvor de kommer fra, men hvor er det der sted hvor man kan få at vide hvorfor de tér sig sådan.. Bar´lidt viden  en lille bitte smule...

Hmm... Hørte lige sutten falde på gulvet - nu har det os kun taget en time, så der er en hel time tilbage med udskejelser..

 /M.

4 kommentarer:

Mia sagde ...

Stakkels dig... Jeg føler med dig. Her er det op-ad-trappe-projektet der trækker tænder ud. og overtøjsprojektet. Og i dag ned ad trappe og i institutions-projektet. FUCK hvor er det balastende!

Mila sagde ...

Åh ja, Mia. Op-ad-trappe-mor-sveder-og-er-ildrød-i-hovedet HVER gang.

Håber virkelig jeg får den lejelighed i stuen...

Er der også problemer med overtøjet? - ØV, her kommer de gladeligt og er lidt som små hunde der skal på gaden...

Hvad sker der med det der institution?

Mia sagde ...

Ikke andet end at jeg afleverede tre skide sure unger, hvoraf én var i flitsbue (skrigende) og så sagde jeg "god fornøjelse!" til pædagogen og skred. Jeg var bare FED UP af sure unger. Men ellers er de super glad for institution. Det er seriøst første gang jeg har afleveret skrigende børn.

Stuelejlighed, lyder lovende! Her i kvarteret?? (Ja tak!)

Mila sagde ...

Nope ikke her i kvarteret.. Men nu må vi se...

Åhh ja, flitsbue... Man bliver så presset..