torsdag den 8. december 2011

Det er aldrig forsent...

Det er mit motto-af-en-art.

Eller noget derhen af, og det kan måske tage overhånd. Ihvertfald har jeg fået af vide at det bedste William ved er at komme ud i vaskerummet og hjælpe med at tømme og fyld vaskemaskinen. Han blir ûber-ilter når han ser/hører en støvsuger, og snakker meget om sådan nogel..

Oliver han er knalddygtig til at sætte ting rigtig - på lige række.. Han elsker os støvsugeren og kosten og kluden og sprayen ... og ...og jeg kunne blive ved.

Jeg har det bare bedst med at ting står lige, der er rent, og ordentligt.. Så det er nødvendigvis ikke nogen skidt ting..
Her er beviserne...:



Alle dyrene i deres "stald".



Syg dreng brugte 2 timer på at slæbe rundt på støvsugeren.

Håber mine fremtidige svigerdøtre vil takke mig.. :-P

/M.

4 kommentarer:

Mia sagde ...

Søde drenge, hjælper mor!

Mila sagde ...

Jeps.... Men det er os kun fair når det er dem der roder og sviner...

Helle Belle sagde ...

Ellers så minder vi dem om at sende deres svigermor en kærlig tanke når hendes drenge svinger støvsuger og husker at smide deres beskide underhylder til vask (Og rent faktisk rammer vasketøjskurven) :o)

Gitte sagde ...

Tror mine piger skal slå pjalterne sammen med dine drenge om nogle år - de er nemlig fuldstændig blottet for ordenssans, så der må de da kunne lære lidt ;-)