lørdag den 24. december 2011

Christmas time....

Endelig blev det juleaften....

Mad-spiseriet, gave-ræset og løben rundt om juletræet er forbi for i år.. Og jeg flader på sofaen...

Ungerne og jeg har været hjemme hele dagen, og aftenen tilbragte vi oppe hos deres farmor og farfar og resten af familien.. Vi har fået dejlig mad og skønne gaver...

Her når alt er forbi - så er det altid lidt tomt, ihvertfald for mig.. Lidt den der følelse..."Det var så dét.." Så er der er  et år til næste gang, og hva så dér..Hvordan ser tingene ud til den tid og ja, alle de andre ukendte faktorer...På den måde er det nok meget praktisk at have to rødder der holder en til ilden, så man ikke har for meget tid til at dvæle ved fremtiden....

Nå, nok dvæleri om dvæleri... ¨

Jeg har fanget lidt billeder af vores dag, orker bare ikke at tømme kameraet, så det må blive dem fra mobilen....


Stearinlys i morgentimerne...


Nybagte lune boller...


Koncentreret kunstner....


Uhmmm, hjemmebragt...


Afslapning foran tv´et i 2½ sekund...

Ungerne har gjort det så godt idag, de har været super gode til at danse rundt om juletræet, William smovsede  2 gange julemad, de har leget, drillet, og hygget... Ungerne er kommet meget sent i seng, så er spændt på hvornår de syntes det er morgen, forhåbenligt først kl.7 +....

Imorgen venter endnu en hyggelig dag med fam. W. Glæder mig....

Glædelig jul til alle jer i blog-land.

2 kommentarer:

Mia sagde ...

Lyder hyggeligt.
God jul til dig kære Mila.
Kh. MiA

Mila sagde ...

God jul fra os til dig og din familie os.....

Håber vi kan få støvet mødregruppen sammen her snart....

Knus.