onsdag den 28. december 2011

28.12.11

Året rinder ud, og det går ret hurtigt...

Herhjemme står den på sygdom og dukkeleg. Oliver har høj feber og William savner ham sådan når han bare ligger og sover. Mor her er træt - som i rigtig træt.

Man ved man har drenge, når man beder ham om at lægge dukken i seng og han så lægger den i værktøjskassen...

De er vel drenge...



Go´naaaat..

Syntes hele natten var et rend frem og tilbage i bullemørke og dagen ligeså. 2 dag i træk uden en mini-morfar når ungerne sover.. Zzzzzzz....

Men til gengæld har jeg fået byttet gaver og trillet med vognen - like in the old days...

Og hov, jeg har fået min iPhone og jeg er ikke sej til den.. Jeg er nærmest bange for den, ellers er det fordi jeg er for træt til at fatte hvad der foregår omkring mig.

Ingen kommentarer: