lørdag den 17. december 2011

2650...

Det blir mit nye postnummer. 2650... smager lige på det, 2   6   5   0   .... Hmm.... Der er ikke så meget andet at sige til det, end at det smager lidt af pest... som i PESTEGNEN... Nå, spøg til side...

Altså det er jo ikke Nørrebro, men det behøver ikke være skidt. Tror det bliver godt, som i rigtig godt når nu det er den vej vi skal..

Nu er det jo sådan at C og jeg ikke skal og er sammen længere. Hvilket gør at vi ikke ska bo sammen mere...

Og jeg har simpelthen været så heldig at få et rækkehus med have, 92 kvm bolig og 30 kvm have... Ikke skidt..
 (Mindre detalje er det med de kryb der medfølger, og der har jeg ikke fundet ud af hvad jeg gør - endnu....)

De hænger jo ikke på træerne sådan nogle huse, så jeg syntes selv jeg er ret heldig.. Udover det skal og bor to af mine søde kollegaer derude til den tid, så vi kommer ikke til at være helt alene i ny by.

(Welcome to Whisteria Lane 2)



Nå, men så er det dog heller ikke mere lyserødt, for det er da godt ikke drømmescenariet, det her. Det man troede var - er lige pludselig ikke mere.. Og hvad skal man så?

Mange tanker, ting at tage stilling til, følelser, hverdag og meget mere fylder, men jeg håber der kommer mere og mere ro på det som nogle af tingene falder på plads.

Og hvis nu der sidder nogen derude med uovertrufne egenskaber, såsom at kunne montere en dør eller sætte lamper op m.m. så sig endelig til.. I might need it...

Ingen kommentarer: