søndag den 4. december 2011

2. søndag i advent...

Kl. er l*rt og jeg er træt med træt på.

Een ting er at det et eller andet sted står at det er advent - men jeg kan nu ikke mærke det. Ingen juelting, ingen æbleskiver, ingen stearinlys eller noget som helst i dag. Eller i år for den sags skyld.

Julen er pakket ned, og der forbliver den lige indtil næste år.

Tilbage til den dersens 2. søndag i advent..

Ungerne har uhyggeligt nok strittet imod hver gang de skulle puttes idag.... Jesus... Det har taget 1 time og et kvarter at få dem til at sove middagslur og Oliver gav den gas her til aften og kæmpede imod i endnu halvanden time.

Det er ikke småting der sker når de ikke vil sove, brormands seng blir rykket rundt, lego smidt ud over det hele, lys tændt og jeg kunne blive ved. (Mor er træt...)

Og midt i det hele er der en masse svære beslutninger og emner som man næsten ikke magter at berører. Både fordi det gør lidt ondt helt derinde, I ved nok, og fordi så blir det rigtigt virkeligt. Men det skal jo gøres....

Men orker ikke mere idag...

Håber mine ugleunger sover dejligt og trygt hele natten. Tror jeg vi gøre dem kunsten efter inden længe.

2 kommentarer:

Gitte sagde ...

Hudløst ærligt og det går bare lige i hjertet, for det kunne lige så godt være mit liv din blog handlede om!

Kæmpe nu-magter-jeg-det-snart-igen-krams herfra :-)

Mila sagde ...

Så får du os lige et til at de dersens tilbage...

KRAM!!!!