mandag den 12. december 2011

1095 dage...

er det siden at jeg kvittede min faste følgesvend gennem 10-12 år.

12.12.2008

Og det er jeg skide stolt over... Jeg havde læst bogen Endelig Ikke-ryger, af Allen Carr og gud hvor var det nemt. Som i nemmere end at binde sine snørrebånd.

Hvis man sådan skal måle ens achievement (oversæt selv til dansk) så må rækkefølgen være sådan:

  1. At have båret to babyer under hjertet på een gang.
  2. At stoppe med at ryge.
  3. osv.osv.osv.osv....

Sørgeligt at jeg ikke lige kan finde ud af hvad jeg ellers syntes jeg har gennemført eller hvad vi skal det. Men der er nu nogle ting, men de er af personlig karakter som jeg holder for mig selv eller ihvertfald ikke deler med cyberspace...

Nå, men HURRA for mig og mine omgivelser...

1 kommentar:

Gitte sagde ...

Du er SÅ sej Mila :-) Et kæmpe stort tillykke med milepælen, det er super flot gået!