søndag den 16. oktober 2011

Nye støvler, perhaps?

Yes, please...

Jeg har bestilt støvler fra England af til mig.. Dyre, ja for sa... Men jeg er en af de særligt udvalgte som fik smidt et par fede lægge i nakken og må lærer og leve med dem. Det går os fint lige indtil det blir efteår/vinter og jeg endnu engang ikke kan passe nogle støvler..

Uden at lyde overfladisk så gør det mig faktisk ked af det. Basta...

Derfor har jeg handlet på det, jeg har satset kassen på at bestille støvler hjem i lige præcis min størrelse, og jeg glæder mig vanvittigt til at modtage dem. Tænk nu hvis jeg har målt forkert - det kunne ligne mig.

I skal ikke snydes for et billede af dem.. De er muligvis ikke med i Vogues næste opslag, men ser ud til at være gansk fine til hverdagsbrug...

Brindisi

Støvlerne kan købes her

Ingen kommentarer: