lørdag den 29. oktober 2011

Det der julepynt...

Hvordan får man sådan noget op og hænge med to aber i hjemmet?

Altså nu nærmer julen sig alligevel med ret så hastige skridt, og pynten plejer og komme op d. 1 december-ish.

Men i år kan jeg ikke helt knække koden....

Nips kan man ikke have stående fremme herhjemme, der er egentlig ikke nogen hylder man kunne stille det på, kravlenisser gør jeg mig ikke rigtig i, vindueskarme er NO GO....

Er jeg derhenne hvor jeg måske er nødsaget til at indse at enten skal pynten påklistres oppe under loftet eller slet ikke op? - Umiddelbart slår det mig bare ikke som særlig hyggeligt at der sidder en masse små figurer med nissehue og gaffe tape oppe under loftet... Måske kan man lærer at leve med det....

Hvad gør andre med kravlenisser in action?

2 kommentarer:

Mia sagde ...

Man hænger det højt!
Og gemmer det helt store nisselandskab til om 10 år når de kan lade tingene være.
Det kræver faktisk øvelse at pynte op med børn. Og glæd dig til juletræet. Det får ikke lov at stå længe....!

Kh. Mia

Mila sagde ...

Ok, du er nu nr. 2 der opfordre til højthænging.

Det må være vejen frem så...