onsdag den 28. september 2011

Når man mangler timer i døgnet...

kan man kun nå det man kan....

Og jeg når ikke særlig meget de her dage... Er stadig ramt af sygdom på 12 dagen +/-,  nu krydret med en omgang bihulebetændelse, uhm uhm uhm...

Så er det os lige det der arbejde som jo os hapser nogle timer i døgnet, børn og og praktiske fornødenheder her på frimærket der sluger resten...

MEN heldigvis nåede jeg at indkøbe nye dejlige ting til mig selv idag.. Fik købt ny Essie Neglelak "Chinchilly", (om iøvrigt klart skal kastes på inden jeg skal sove, 3 stykker tøj OG et ur, hvor underligt det end er så syntes jeg at jeg mangler et ur. Så nu måtte jeg have et...)



Så kære postmand kom venligst forbi med mine pakker ASAP.

Godnat derude, tid til ESSIE og søvn, imorgen er der endnu en dag i Paragrafland.

Ingen kommentarer: