fredag den 30. september 2011

Mormor, hvis bare....

mine unger havde sådan een.... Men det har de desværre ikke...

Mormor er i himlen, og nøj hvor er hun savnet. Det er efterhånden en del år siden, men det gør ikke savnet mindre.

Nu er jeg jo selv blevet mor, og jeg kunne godt unde mig selv at min mor kom tilbage. Jeg har brug for at hører at jeg er en god mor, een at spørge til råds, een der ville komme et smut forbi bare for at lege med ungerne så jeg kunne slappe, een der ville være der for dem og jeg, een der er mit bagland og som kender mig... Og er det ikke sådan noget ens mor sir /gør og ved??

Man kan jo praktisk talt ikke gøre noget ved det, hun kommer desværre ikke tilbage, men mon det behov finder sit lejde på et tidspunkt, eller vil det altid rumstere indeni?

Jeg savner hende ihvertfald, og mon ikke hun ville være blevet jordens bedste mormor for mine børn, det tror jeg...

4 kommentarer:

Lisel sagde ...

Der trillede en tåre...

Føler med dig smukke og ville ønske jeg kunne trylle hende frem til dig..

Helle Belle sagde ...

Hun er savnet, hver dag... Ved at hun ville ha' nydt at se dem vokse op og hun ville ha' været stolt af dig!! Knus fra Helle

Mila sagde ...

Årh søde jer....

Knus herfra...

Anonym sagde ...

...mon ikke hun ser og holde øje med Jer?
...Måtte lige knibe en tåre..kan sagtens forstå du savner....