lørdag den 24. september 2011

Lige noget for mig...

Manden skulle ud og løbe nogle ærinder som min kære MBH ville have sagt det, og fik venlig besked på at indkøbe The Storms nye cd med hjem...



Trænger til noget lækker lyd, og måske er det lige det der skal til for at få mig ud af min sygdomshule, som jeg har betrådt den sidste uge, jeps, du læste rigtigt. SIDSTE UGE....

Syge børn og syg mor, er bare en underskudsforretning af den lede slags..

Weekenden byder desuden på arbejde, det samme hele næste uge, så jeg SKAL bare være rask NU.

Måske jeg skulle toppe det med lidt lak på neglene, måske nærmere som et slags får i forklædning....Men hvis det virker, er det fint fint fint med mig...

Jeg lagde ellers en ny stil for dagen, i form af at bære cykelhjelm. Trøstede mig med at det var mørkt da jeg skulle afsted, men ligemeget hjalp det, for solen stod op over smukke Kbh mens jeg hjulede derud af..

Jeg prøvede i stedet at overbevise mig om at jeg ikke lignede den Idiot jeg så i spejlet imorges, og gav den ellers gas i pedalerne..

God weekend derude..

Ingen kommentarer: