tirsdag den 16. august 2011

Ulvetimen....

Ja, det er er alle jer garvede mødre jeg råber op...

Det er ulvetimen (læs: timerne) jeg råber op om... Er det bar sådan det er, og hvornår stopper det?

Hele dagen idag, ihvertfald siden kl 15.30 er gået med rolig leg lige indtil det knækkede over i hysteri, skrigeri, tåre sprøjtende ud af øjnene, flitsbue-kast ned i gulvet og jeg kunne blive ved... Og sådan er det jo hver evig eneste dag...

Der er faktisk (næsten) intet der er værre for mig ihvertfald, end at have to ulve-unger hængende i buksebenene,lågen, ja hvor som helst egentlig, alt i mens jeg prøver at kreere et sundt  og nærende måltid..... Det går lige ind på nervesystemet og fremkalder langsomt og næsten et nervesammenbrud HVER aften næsten..

Sådan havde jeg så ikke troet det ville være, ja altså at blive voksen og have børn. Måske er det resultatet af at have tvillinger, fremfor en enkelt. Ved nærmere eftertanke hjælper det jo nok heller ikke at der altid er en med-bandit der slår, stjæler legetøj, river hår og fortyrre ens leg heeeeele tiden...

Det er nok bare tirsdag, med stort T.

3 kommentarer:

Mia sagde ...

Det er bare sådan det er. Om det er ét barn, eller 3 styks. De skriger og hyler fra ca. kl. 16 og frem til aftensmad. ENESTE middel herhjemme er, at aftensmaden står på bordet kl 16.30-17. Det hjælper gevaldigt på humøret. TIlgengæld er vi nødt til at spise i to hold, et børne og et voksenhold. (læs: to gange madlavning=no fun)

Mila sagde ...

Øv, med øv på.

Men ja, det var nu os svaret jeg desværre regnede med..

Men mon ikke de stopper??????

2 holds aftensmadspisning, dét gider jeg ikke. Iøvrigt fint at i kan nå det til de tider. Der er vi nogle gange først lige kommet hjem, og så køres der ellers indenbords af ostehaps, tørrede frugter, vand, knækbrød osv indtil maden er klar 17.30.

Iøvrigt LÆKKER mad i fik idag....

Julia sagde ...

Kære Mila - jeg aner INTET om at have tvillinger, men det der, dét ku altså også være hjemme hos os... KH J