mandag den 1. august 2011

Sådan rigtig voksen...

Det må være konklutionen, hvis jeg lige kigger tilbage på dagen idag.. Jeg er nemlig begyndt nyt job idag og endelig er jeg ikke elev, studerende m. deltidsjob, barslende osv. Næh nej, jeg er sådan rigtig voksen med fuldtidsjob, ordentlig indkomst og unger i institution samt en masse andre voksen-opgaver.

Ovenpå en lang pause fra den virkelige verden på omkring 2 år skal der lige gang i den gamle arbejdshest igen. Øjnene hænger nede på kindbenene, hovedet dunker af træthed. Men mon ikke det kommer inden længe...

Imorgen truer endnu en dag, glæder mig til at se om hesten kommer i gear..

3 kommentarer:

nr83 sagde ...

Ej hvor er det spændende :-) Det bliver så godt for dig at komme i gang igen. Tror mig, de første dage er altid trættende!

(diasshow virker ikke tror jeg)

- husk, man er aldrig ældre end man ønsker at være ;-)

Mia sagde ...

Tillykke med job! Det er altså rart at komme ud blandt mennesker igen - som kan snakke om voksen ting. Men voksent er det, men job og børn og indkomst og regninger og noget fast ejendom...
Kram Mia

Mila sagde ...

Nanna, hvad er det for noget med diasshow?