mandag den 22. august 2011

Ny tatovering...

Jeg tror snart den er ved at være på sin plads. Jeps, er endnu engang blevet kraftigt inspireret af dette hersens blog-land... Tak til The Vintage Hausfrau, for inspirationen...

Jeg fik den sidste år da jeg blev 28 år af kæresten, og ja, nu er der små 20 dage til jeg har fødselsdag IGEN. Så nu er det på tide...

Den skal symbolisere mine twin-pigs, eller ja, mine elskede unger og samtidig ikke være et navn med dato o.l. Det er for outdated for min sarte krop. :-p

Tror jeg er ovre i noget fugle-pip-pip halløjs. 

Uhhh, glæder mig allerede, og ja, jeg er ikke engang i nærheden af at skulle have den...




2 kommentarer:

Kristine sagde ...

Der vil jeg da så godt lige anbefale Charlottes tattovørbiks. Hun er sød og dygtig :)

https://www.facebook.com/#!/pages/Tusch/112823348773426

Mila sagde ...

Takker, det må jeg kigge på...