søndag den 7. august 2011

Dagen derpå..

Og i den grad. Jeg var igår til 30 års fødselsdag hos sød veninde, fra min mødregruppe. Sikke en fest...

Men jeg tror faktisk at jeg hyggede mig FOR meget.. Nitten ved det hele var jo at C  havde vagt søndag morgen, så jeg skulle jo os være mor-Mila. Men det afholdte mig ikke for at skylle de våde varer ned i halsen. Og ja, det kan jeg så lærer af idag.. Hold nu fast for en omgang tømmermænd der vågnede op med mig imorges.. FØJ...

Underligt nok formåede jeg at lave hovedrengøring af hele hytten. Måske er det en måde at få lidt kontrol, når nu man ikke kan kontrollere de væmmelige mænd der har indtaget kroppen?

Heldigvis fik jeg lov til at sove til kl. 8.40 og heldet tilsmilede mig os i den grad hvad angår ungerne.. De har været så fantastiske idag.. De har tullet, leget, hygget næsten uden gråd og slåskampe hele dagen..

Tak drenge...

Ingen kommentarer: