torsdag den 18. august 2011

20 mdr store...

Det slog mig lige ved aftenputningen at drengene blir 20 mdr imorgen... OH MY GOD, hvor blev tiden af? - om 4 mdr skal der 2 lys i hver deres kage... Crazy...

Under aften-putnings-nynningen af "Elefantvisen" tog jeg mig selv i at krumme tæer fordi jeg lod tankerne fise langt pokkers i vold, og da slog det mig pludselig  at de måske snart ikke skal bruge tremmeseng længere, klapvogn blir os overflødigt, bleer en by i Rusland, og jeg kunne blive ved... Før jeg ser mig om finder jeg to lange teenagedrenge henslængt i mors sofaer, med fedtet hår, sko i sofaen og er dovent udtryk i fjæset..

STOP TIDEN, kryb ned i jeres lifte og lad mig nyde stunden hvor i var babyer endnu en gang...

Fik dog overbevist mig selv m. at der ihvertfald som i IHVERTFALD at der går 1 år før vi når dertil sådan rigtig...
Det der med at man altid får af vide "Ja, det er om at nyde det, tiden går SÅ hurtigt...." - Det er jo møg-meget rigtigt...

Ingen kommentarer: