fredag den 29. juli 2011

Shopping = Røvtur.

Jeg har gjort det igen, jeps, silly me, jeg gik forventningsfuldt i Frb. centeret med begge unger (sovende) i håb om at finde nogle bukser som jeg kunne klemme mit korpus ned i. Men NEJ NEJ NEJ og atter NEJ. Once again kan fede-dorrit her ikke finde nogle bukser jeg kan passe ned i.

Hvis man syntes 6 mdr. s vintertid med dertilhørende mørke er deprimerende, så forget about it. Ovenstående er SERIØST nederen. Det er 1½ år efter de forlod hulen, og jeg kan så stadig ikke få mit flæsk ned i noget man kan passe. Blir så ked af det hver gang.

Jeg er ved at være desperat, og mindes at jeg købte nogle lækre lækre jeans MAMA-style til gravid mave dengang drengene var beboere deri, sådan nogle må jeg da kunne finde i igen i DORRIT størrelse. Blir seriøst vanvittig af altid at have nederdel på.

Den søde dame har bestilt nogle bukser hjem, som jeg måske/muligvis/forhåbentlig/sikkert ikke kan passe. Men det er et forsøg værd.

Men jeg fik da købt lidt.

Fint stjernetørklæde, fin stjernetop og mascara fra Elizabeth Arden.


Fik os købt lidt til de små, sokker og boxers.. Havde forelsket mig i nogle Hummel sko til dem, men savner nogle anmeldelser/erfaringer med skoene... Must go Google.....

2 kommentarer:

nr83 sagde ...

Åhhhh NO.... Det værste ved shopping... Når skidtet ikke kan passe :-( Der er kun én vej.

Ja det er sgu ikke tit man ser dig i andet end nederdel, men kan huske du købte et par sorte bukser en gang og et par korte sorte støvler. Det var da fedt!

Er hel vild med tørklædet med stjernerne, det er vildt fedt. Det er lidt svært at se toppen :-)

Kender ikke til skoene, men det er der muligvis andre der gør!

Rigtig god weekend og sidste feriedag!

Knus

Mila sagde ...

Jeg kan ikke huske det du nævner, har sikkert fortrængt det. Hehe...

Er så træt af nederdele, sukkede hun.

Men der er kun een vej, men den blir hård og lang gætter jeg på.

Toppen er en fin een med små pudderfarvede stjerner.. Håber jeg kan passe den.