torsdag den 28. juli 2011

Ny form for ferie...

nemlig.. ARBEJDSLEJR!! Eller måske ikke helt...

Ok, så er det heller ikke værre, men hårdt er det. Måske er jeg ved at være en gammel sart dame på 29 år, ellers har mine unger krudt i rumpetten..

Hepper klart på det sidste...

Allerede sidste år fik vi/jeg en forsmag på den nye ferieform, indeholdende børn. Og ja, gu´ er mine unger lækre og noget af det bedste der er hændt mig. Men fyh for søren hvor kunne jg godt unde mig selv og min anden halvdel et styks badeferie, solstole, lækre måltider, og lange morgner UDEN BØRN.

Projekt ferie med børn, mine børn ihvertfald var noget jeg tog en dyb indånding inden jeg begav mig ud i. Planlægning, aktiviteter, voksentid, osv..
Set i bakspejlet så er det jo faktisk gået ret godt. Jeg har til tider, fået spat af to hovedløse unger der skreg og teede sig som gale - men efter sms-snak med klog mor, blev jeg lidt klogere på hvorfor de reagerede som de gjorde..
Konklutionen endte med at de regerede på at vi var et nyt sted, at der var sket nogle forandringer i deres ellers meget vante hverdag samt et par trætte forældre der desværre os blev syge i starten af ferien..

Jeg ønskede os at mine basser skulle tage sig godt ud, nu der var gæster i sommerhuset, gæsterne skulle have det godt, vejret fejlede og ja, det hele stressede mig lidt. Og hvorfor er man lige sådan som mor? Satser på det er normalt og ok.
At ungerne så var ligesom de plejer nemlig frække, højlydte, og rigtig meget drenge er en helt anden side af sagen.. Næste gang vil jeg prøve at tage det lidt mere roligt når de skaber sig...

Nu er der et helt år til næste sommerferie, hvor mon turen går næste gang....? Sommerhus, eller skal vi udenlands?

Er det lovligt galt at begynde og tælle ned til julen allerede?

Ingen kommentarer: