onsdag den 27. juli 2011

Nu gør jeg det...

Jeg springer ud i det.

Jeg har idag været i STOF2000 og købe stof til nusse-putte-sutteklude. Tænker at det er nemt og enkelt at gå igang med, når nu jeg er total på bar bund med how to do. Heldigvis vil svigermor gerne hjælpe så jeg vil pakke mine pakkenelliker og hoppe derop af..

Der kommer selvfølgelig billeder af det færdige resultat.



Her er "stofferne"...

Oh ys, mommy is back med sutte-putte-nusse kludene....

Undervejs...





 og sidst men ikke mindst.... (trommehvirvlllllllll)



Voilá... Håber ungerne gider dem...

4 kommentarer:

mskare sagde ...

Det kan du da sagtens! - og det skal nok give blod på tanden :)

Mila sagde ...

Det gav ihvertfald ømme fingrespidser... hehe...
Hvad kan man ellers lave som er let? Gad godt lave et pacthwork tæppe ti lværd af drengene... Mon det er overskueligt for en newbie?

nr83 sagde ...

Synes det er så flot :-) Dem gider drengene da god nusse med... Mon de skal vaskes først, så de ikke smitter af?

Tror også jeg vil sy lidt snart... Det smitter jo det skidt ;-)

Mila sagde ...

Jeg har ikke vasket det - men det kan man jo sagtens. Når de skal vaskes gør jeg det i hånden. Det gør jeg os med andre småting.

Ja ja, kom du igang. og tillykke med forlængelse...