søndag den 24. juli 2011

Norge...

I har min varmeste medfølelse. Sikke en grusom handling der er begået af en psykopat...

Det er mig ubegribeligt at nogen gør sådan mod andre - og jeg kan slet ikke få det ind til det sted i hovedet hvor man forstår det. Det er muligt at vi bor i Danmark, men Danmark/Norge = Potato/Potato. Men kan det ske i Norge, jamen så kan det vel os ske i Danmark?  Det er jo nærmest vores baghave.
At det kan ske og at det ER sket, forstår jeg ikke. Det er en grusom gyser der har fundet sted mod uskyldige unge mennesker.

Mine tanker går til alle ofrene og de pårørende..

2 kommentarer:

nr83 sagde ...

Ja det er så skrækkeligt.... Det er ikke til at forstå, det hele virker som en dårlig film.
Tænk hvad en gal mand kan gøre ved et helt land( samt alle os andre) -Uhyggeligt :´-(

Mila sagde ...

Det er så grufuldt og ubegribeligt...