tirsdag den 26. juli 2011

Hvornår lærer jeg det...

Mon andre småbørns forældre er ligeså ringe til det som jeg?

JEG KOMMER ALTID FOR SENT I SENG.

Det burde da ikke være så særlig svært at hoppe ind i seng, men det er som om alt andet trækker på mig.

Klokken er nu 23.37, og kl. 20 aftalte jeg lidt med mig selv at jeg ville gå i seng kl. 22. Det vil sige at jeg har ignoreret mit eget løfte i nu 98 min.Det er jo latterligt, jeg VED jo at jeg er ligeså sjov som et mosefund når jeg skal op imorgen tidlig.

Hvis jeg nu skriver det her, måske hjælper det så.. Lets try...

Jeg vil fra nu af (læs: imorgen naturligvis) gå i seng kl. 22. Jeg vil overbevise mig selv og de dersens sorte rander der med tiden har indtaget mit ansigt om at det er vejen frem.

Jeg kan, jeg vil, jeg gør det... (Tror jeg nok...)

Måske nedenstående vil afhjælpe situationen yderligere....
Husråd mod mørke rander under øjnene

Hvis du er plaget med rande under øjnene, kan det være på grund af mangel på væske i kroppen. Og så er der nemt at få dem væk. Drik masser af vand, 10-12 glas er godt. Der findes også andre husråd, og her er nogle af dem:
  • Drik masser af vand, 10-12 glas er godt.
  • Stimulere blodcirkulationen ved at massere øjenomgivelserne.
  • Læg frosne ærter eller is på øjnene i 10-15 minutter.
  • Få motion og masser af frisk luft.
  • Undgå at opholde dig i røgfyldte lokaler
(http://husrad.com/rande-under-oejnene.html )

Klokken er nu 23:46 og jeg er så meget den der er smuttet i seng, efter jeg liiiige har tjekket markedet for en ny computer... Vi har kun een i hustanden - det er jo uholdbart...

Ingen kommentarer: