mandag den 25. juli 2011

Ferien lakker mod enden..

og hvad skal den have på pointskalaen 1-10?? - Hmm.. 7,5, tror jeg. Gæsterne/vennerne vi har set har trukket det helt derop, for vejret har da ikke været noget at skrive hjem om.

Men måske er dommen hårdere end den burde, jeg har ihvertfald hygget mig, spist for meget af det forkerte, fået sol, (og våde tæer), grillet, været ude af hovedstaden, soppet på stranden, besøgt ZOO,  plukket hindbær osv. Det er ikke skidt hvis man tænker sig om. En perfekt ferie skal jo ikke være i Miami eller Spanien. Men, øhm, jeg håber at jeg lidt at jeg får lov at nyde sådan en seriøs slappeferie igen engang.

Et nyt kapitel starter på mandag når jeg træder ud af ledigheden. Jeg nåede at være i den suppedas i 3-4 mdr, og hvor er det fedt at det nu er slut. Jeg har fået job lige der hvor jeg gerne ville og så på en uopfordret ansøgning. Jeg glæder mig til at få hverdagens puslespil til at gå op i en højere enhed, samt at træde ud af barselsboblen som jeg har tøffet rundt i i snart to år..

Jeg tænker allerede på næste ferie, kunne godt finde på at afholde en lille uge helt for mig selv i efteråret med et par dage med ungerne og ellers bare ren afslapning (læs: opladning).

Tak for denne gang, kære sommer. Næste gang må du gerne vise dig fra den gode side...

Ingen kommentarer: