mandag den 25. juli 2011

Dagen der gik..

...blev brugt i ZOO sammen med søde M, P og R. Vejrudsigten holdte næsten stik og bør på tørvejr, men nu var det jo den danske sommer så finregn fik vi os lov til at smage på.



Dagens udskejelser gav ikke mindst stof til eftertanke, dét at gå i ZOO med to unger på 19 mdr med dertilhørende krudt i rumpen, er ikke bare sådan lige. De vil jo ud og løbe, men da jeg grænser op til at så stress-agtige-angst-lignende-fornemmelser for at de blir væk, så jeg vil jo gerne undgå for meget friløb.

Jeg er faktisk rigtig meget imod gåseler til børn, men mon det kunne afhjælpe mine to afstikkere? Og burde man så springe ud i det? (Jeg må indrømme at jeg er gået i tænkeboks og prøver at overbevise mig selv om at det er det rigtige i sådanne situationer..) 

2 kommentarer:

Lisel sagde ...

hihi..

Eller konsekvent lære dem, at stikker de og ikke høre efter "nej" og "stop", så bliver de spændt fast i vogn og må vente 5 til 10 minutter (vente til de holder op med at græde) også får en chance til, til at vise at nu kan de gå pænt og høre efter. En sele lærer dem ikke at høre efter på samme måde jo :)

Anonym sagde ...

- Og det tager selvfølgelig noget tid at lære dem, men er effektiv i længden og lærer dem at DU bestemmer!!